Záručné a reklamačné podmienky

Tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (NOZ, v platnom znení), a zákonom č. 634/1992 Zb., Zákon o ochrane spotrebiteľa (v platnom znení) upravuje spôsob a platné podmienky reklamácie kupujúcim-spotrebiteľom. Na kupujúceho-nespotrebiteľa sa vzťahuje ustanovenie zákona č 513/1991 Zb. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na reklamácie vád tovaru, ktoré je v záručnej dobe, alebo na prípady rozporu s kúpnou zmluvou.

REKLAMÁCIA ZÁSIELKY POŠKODENÉ DOPRAVCOM
Kupujúci je povinný tovar od dopravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a ochranné lepiace pásky, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi samotnému. V prípade stretnutia porušenia ochrannej pásky na tovare či stretnutia iných porušení obalu svedčiacich o neoprávnenom vniknutí do zásielky a aj v prípadoch už vyššie spomínaných sa odporúča kupujúcemu zásielku vo vlastnom záujme neprevziať, prípadne spísať reklamačný protokol o porušenosti zásielky priamo s
Pokiaľ príjemca zásielky zistí vadu vyplývajúcu z poškodenia pri doprave, je povinný oznámiť túto skutočnosť bez odkladu zasielateľovi e-mailom, a to najneskôr do troch dní odo dňa, keď bola zásielka doručená, a tiež v okamihu prevzatia tovaru dopravcovi, a vyžiadať si spísanie. V opačnom prípade sa vystavuje nebezpečenstvo, že reklamácia z tohto dôvodu nebude uznaná.

ZÁRUKA
Predávajúci poskytuje na všetky výrobky záručnú dobu v dĺžke 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim-spotrebiteľom a 6 mesiacov od prevzatia kupujúcim-nespotrebiteľom. Záručná doba začína plynúť prevzatím doručeného tovaru kupujúcim. V prípade výmeny tovaru za nové v záručnej dobe začína záručná doba bežať znovu okamihom prevzatia nového tovaru.

Dátum minimálnej trvanlivosti kozmetických výrobkov v neotvorených originálnych obaloch je vyznačený na obale napr. údajmi LOT, EXP a podobne. Všeobecne platí, že kozmetické výrobky (predovšetkým krémy, mlieka a pod.) je nutné spotrebovať do 6 mesiacov od otvorenia.

Ak sa objaví vada na výrobku v záručnej dobe, zašle kupujúci predávajúcemu formálnu správu o reklamácii na email [email protected] a reklamovaný tovar následne odošle na adresu:

Milan Matúška
Křižatky 87
267 01 Králův Dvůr, ČR

spolu s dodacím listom, alebo akýmkoľvek ďalším dokumentom potvrdzujúcim zakúpenie tovaru v obchode predávajúceho (postačia kópia) a uvedie popis vady a požadovaný spôsob riešenia reklamácie prípadne s číslom bankového účtu, na ktorý mu majú byť vrátené peniaze za tovar. Pokiaľ kupujúci neuvedie spôsob riešenia reklamácie, bude táto riešená v súlade so zákonom.

Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu kupujúceho-spotrebiteľa najneskôr do 30 dní od jej doručenia predávajúcemu. V prípade reklamácie kupujúcim-nespotrebiteľom sa predávajúci zaväzuje vybaviť reklamáciu v lehote primeranej náročnosti posúdenia a vybavenia reklamácie. Ďalšie vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim-nespotrebiteľom sa riadia obchodným zákonníkom.
O vybavení reklamácie informuje predávajúci kupujúceho telefonicky a emailom.

Tovar nevracajte formou dobierky, nebude prevzatý! Vždy odosielajte ako obchodný balík alebo doporučenú zásielku. Zásielku odporúčame poistiť.

ROZSAH ZÁRUKY
Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba, a ďalej na vady spôsobené nespávnym skladovaním v nevhodných podmienkach. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola nižšia cena dojednaná.
Všetky reklamácie prechádzajú dôkladnou kontrolou predávajúceho. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu poštovného v nutnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie zaniká nárok kupujúceho na akúkoľvek náhradu nákladov súvisiacich s vybavením reklamácie.

PRÁVA PLYNÚCE ZO ZÁKONNEJ LEHOTY
V prípade výmeny tovaru získava kupujúci-spotrebiteľ novú záruku v dĺžke 24 mesiacov. Podľa charakteru vady má kupujúci pri uplatnení záruky nasledujúce práva:

  1. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od KS.
  2. Ak ide o iné neodstrániteľné vady a ak nepožaduje kupujúci výmenu tovaru má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny či na odstúpenie od KS.

ROZPOR S KÚPNOU ZMLUVOU
V prípade, že kupujúci dostane iný výrobok, než si od predávajúceho objednal, zašle ho v pôvodnom obale späť predávajúcemu, ktorý je povinný bezodkladne tento výrobok vymeniť za správny. Predávajúci kompenzuje kupujúcemu nutné náklady spojené s odoslaním zásielky (poštovné).

Pri zasielaní späť je kupujúci povinný zvoliť vhodný obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy. Kupujúci nesie zodpovednosť za tovar až do okamihu prevzatia tovaru predávajúcim.

Váš košík